پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

پرهام جون

16 ماهگی

1392/11/25 2:13
نویسنده : مامان پرهام
183 بازدید
اشتراک گذاری


١٦ماهگیت مبارک پسر گلم

منوببخش که اینقدر دیر بهت تبریک میگم اخه این ماه یکم سرم شلوغ بود شما وروجک هم نمیزاری ازت عکس بگیرم برای همین اپ کردن وبلاگت به تاخیر افتاد

این ماه کلی کار تازه یاد گرفتی عمو پورنگ وپهلون پنبه رو که میبینی بوبالا بومبا میکنی بگو مگو رو با سرت انجام میدی و دست میزنی  

هنوز با بابایی میگی ابا

شب ها بیدار میشی و گریه میکنی دندون های نیشت پیدا شده ولی هنوز بیرون نزده الان ١٤ دندون داری

اینم کیک ١٦ ماهگیت

خونه ی مامان جون جشن ماهگرد تولدت با تولد پدر جون با هم گرفته شد

کیک ماهگرد

 

 پرهام جون

پرهام جون

 

پرهام

بدون شرح

پرهام بلا

پسندها (1)

نظرات (6)

الهه مامان امير محمد
26 بهمن 92 0:26
16 ماهگيت مبارك گل خاله. چه كيك خوشگلي داري. نوش جونت. ممنونم خاله جون قابل شما رو نداره
لیلا سادات
1 اسفند 92 1:16
وبلاگ قشنگی داری، به من هم سر بزن، خوشحال میشم. ماشالله خدا حفظش کنه/ ممنون شما لطف دارید حتما
طراح نو
6 اسفند 92 0:59
تخفیف ویژه طراحی قالب.تقویم .صحفه ورودی.اسلاید شو عکس فقط با 8هزارتومان تخفیف ویژه تا عید طرح ازشما اجرا از ما.همین الان اقدام کنید
شقایق(مامان ارشان)
11 اسفند 92 17:23
مهدیه جونم سلام گلم میخواستم بهت بگم وبلاگ پرهام گلی برام نصفه باز میشه! ینی من هیچ وقت جدیدترین پستت رو نمیتونم ببینم! از مدیریت پرسیدم میگه بخاطر کد های اسکریپت های اختصاصی ک تو تنظیمات وبلاگ پرهام جونی هست با سیستم من ساز گار نیس!!!!!!! واسه همینه ک من همش ی پست عقبم.............. گفتم بهت اطلاع بدم کسایی ک مثل من با مرور گر موزیلا میان همینطوریه !!!!!!!!!!!!! ممنون شقایق جون حتما بعد از این اسکریپ ها عوض میکنم که راحت وبلاگ باز بشه یه دنیا ممنون که خبر دادی
fwntQJLGv0sOBYaOoIfCkHYY-ac4qqtmZpgTCAhA010.
16 اسفند 92 0:02
هفده ماهگيت مبارك عسلم ايشالا كه هميشه شاد باشي دندونهاي جديدت هم مبارك پرهام ناز و مهربون دست مامان گلت درد نكنه ، چه ژله خوش اب و رنگي yum yum
صفورا مامان سورنا
16 اسفند 92 0:04
هفده ماهگيت مبارك عسلم ايشالا كه هميشه شاد باشي دندونهاي جديدت هم مبارك پرهام ناز و مهربون دست مامان گلت درد نكنه ، چه ژله خوش اب و رنگي yum yum مرسی صفورا جون 17 ماهه شدن سورنای گل هم مبارک باشه ممنون که به ما سر زدید سورنای خوشگلم رو ببوسید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرهام جون می باشد