پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

پرهام جون

یکماه مانده تا تولد

1393/6/4 9:40
نویسنده : مامان پرهام
746 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند وعسل مامانی

23ماهگیت مبارک عشقم niniweblog.com

این ماه با کلی اتفاق های خوب شروع شد .

اولیش این بود که پسر گلمون از شیر مامانیش جدا شد و شب ها خودش لا لا میکنه .

دومیش سالگرد ازدواج من و بابایی هست که دوم شهریوره

و سومیش اینه که شما با پوشک کم کم داری خداحافظی میکنی

چهارشنبه 29مرداد مامانی اخرین شیر رو به شما داد وپنج شنبه ظهر که میخواستی بخوابی و اومدی روی پای من بهت گفتم که می می کثیف شده و خوب نیست فورا نگاهش کردی و پاشدی بعض کردی یه گوشه ایستادی اخی مامانی دلم برات خیلی سوخت اینقدر مظلوم شده بودی بعدشم یکم باهم بازی کردیمniniweblog.com وشما خسته شدی اومدی بغل من خوابیدی شبشم رفتیم ماشین سواری و توی ماشین خوابت برد .

ولی شب های بعد که هنوزم ادامه داره اولش خودت میری توی رخت خوابت می خوابی بعد با گریه و اوقات تلخ وچشم های بسته عصبانی میشی که چرا اینجوری باید بخوابی اخر سر هم با گریه خوابت میبره شبها یک تا دوساعت طول میکشه تا بخوابی ظهر ها هم همینطور niniweblog.com

دیشب خودت تلویزیون رو خاموش کردی ورفتی خوابیدی بازم خوابت نبرد با گریه تو بغل بابایی اروم شدی و خوابیدی. 

گوش شیطون کر از وقتی شیر نمیخوری یکم فقط یکم غذا خوردنت بهتر شده و بیشتر میل به غذا نشون میدی حداقل وقتی میز غذا یا سفره رو میبینی میایی و کنارمون میشینی قبلا میومدی برای خرابکاری کردم و با قاشق غذا هارو به هم ریختن الان در حین همین کار یکم هم غذا میخوری که این خودش کلی پیشرفت حساب میشه niniweblog.com

خوب حالا بریم سراغ جشن ماهگرد اقا پرهام و کیک سه مناسبتی niniweblog.com

بابایی برای شما یه کیک خوشگل خرید تا با یه تیر دو نشون زده باشه هم اخرین کیک ماهگرد شماست و کیک بعدی کیک تولدته و هم کیک سالگرد ازدواجمون بماند که شما از کاکائو ای رنده شده روی کیک خوشتون اومدniniweblog.com و نگذاشتی ازت عکس درست و حسابی بگیرم اینم عکس های چرکولک مامان

این کیک ماهگرد گل پسره

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان دختری
1 مهر 93 23:18
سلام تولدت مبارک پرهام جون مامان پرهام چقدر این ماه کارهای سختی انجام دادین.خدا قوت. موفق و پیروز باشید. من شما رو لینک کردم . حتما به ما سر بزنید. ممنون مامان مهربون که به ما سر زدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرهام جون می باشد