پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

پرهام جون

یکسالگی پرهام

1392/7/1 10:59
نویسنده : مامان پرهام
240 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

عزیزم یکسال از به دنیا اومدنت میگذره چقدر این یکسال من شاد بودم وچقدر از اینکه هرروزم رو با تو پسر گل میگذروندم با اون اتفاق های جورواجور که خداروشکر هیچ اتفاق بدی بینش نبود خوشحالم هروزش جدید بود و با روز قبل فرق میکرد . هیچ شادی بیشتر از این نیست که تو با دیدم ما لبخند رو صورتت میاد و دنبالمون مثل یه جوجه ی ناز راه میافتی .

وقتی عکس های روز تولدت رو میینم تازه میفهمم که خدا چقدر بزرگ و مهربونه طفل به اون ضعیفی که هرکسی میدیدش فورا میگفت چقدر کوچولوه امروز برای مامانش قلدری میکنه و خودش قش قش میخنده .

باهر اهنگی میرقصه ،برام اواز میخونه و اخر اوازش نگاه میکنه که ما خوشمون اومده یا نه که بیاد خودشو برامون لوس بکنه ،غذاشو با اهنگ های pmcمیخوره وهکدوم باب میلش نبود با زبونش به بیرون راهنمایی میکنه و عاشق کوفته قلقلیه وزن این ماهش٩٣٠٠و قدش ٧٨سانته

 اینم عکس های تازه به دنیا اومدنشه ترتیب رشد پسرگلمون رو با عکس میزارم بماند که این اخریا یا هر یک گرمش من کلی حرص خوردم و پسری تپل نشد که نشد

اولین روز زندگی

اولین روز زندگی

دوماهگی

دومین ماه زندگی

سه ماهگی

دوماهگی

چهارماهگی

سه ماهگی

پنج ماهگی

پنج ماهگی

شش ماهگی

شش ماهگی

هفت ماهگی

هفت ماهگی

هشت ماهگی

هشت ماهگی

نه ماهگی

نه ماهگی

ده ماهگی

ده ماهگی

 

یازده ماهگی

یازده ماهگی

دوازده ماهگی

دوازده ماهگی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارایی
13 مهر 92 12:28
عزیزم مبارکت باشه خوش به حالت 2 تا تولد 2 تا کیک

ممنون سارا جون امیررضا رو از طرف من ببوس

پرهام ومامانش
25 مهر 92 12:17
12 تا بوسسس برای 12 ماههههههههههههههههههگی پرهام جون

شما لطف دارین ممنون خاله جون پرهام گل رو از طرف من ببوسید
الهه مامان امیر محمد
6 آبان 92 13:36
فدای این گل پسر که حسابی واسه خودش مردی شده. با جازه لینکتون میکنم.

قربونت برم الی جون خواهش میکنم
از طرف من امیر محمد گل رو ببوس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرهام جون می باشد