پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

پرهام جون

ده ماهگی پرهام

1392/4/21 2:16
نویسنده : مامان پرهام
230 بازدید
اشتراک گذاری
تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

ای جونم          

        نفسم    

            عشقم

                 دلیل بودنم

                     من این حس قشنگو با تودارم

عزیزم پایان نه ماهگی شروع ماه دهم زندگیت مبارک باشه

پرهام جیگر

 

تاب بازی پرهام

 

دندون های پرهام

وزنت توی این ماه 8600و قدت 73 سانت بود به خاطر دندونهات وزن نگرفتی چند وقته که روی پاهات دونه میزنه دوبار دکتر رفتیم ولی اثری نداشت تا الان که داری دارو مصرف میکنی خدا کنه که زود خوب بشی پسر گل

 ٤تیرماه اولین بابا رو به بابایی گفتی ماهم کلی خوشحال شدیم قبلا هم بابابابا میکردی ولی دیشب کامل متوجه بودی خطاب به بابایی بودقلب

امروز ١٥تیرماهه و شما دندون هفتم رو در اوردی عزیزمامانی چقدر عجولی پسرم همه ی انرژی ات صرف دندون در اوردن میشه.دیگه هرروز صبح که از خواب پا میشی کلی برام زبون میریزی بابا و دد و بب اینم عکس های پرهام 9/5 ماهه من

جیگر مامان

پرهام وعروسک هاش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

منا مامان اریان
12 مرداد 92 18:40
سلام خاله جون چه عکسای خوشگلی انداختی..من عاااااااشق ژست گرفتن هات شدم.انشالا همیشه شاد و سالم باشی
مریم (مامان ِ ترنم!)
13 مرداد 92 11:54
چییییی پسر گلی....
دوستت دارم خوشمل خاله...

ممنون مریم جون چقدر شما مهربونی دوست دارم خاله جون
http://www.smileycodes.info

مامي الهام و ستايش
24 مرداد 92 17:49
سلام ماماني ماشالله پسرت خيلي نازه براش اسفند دود كن

ممنون خاله جون بازم بهمون سر بزنید وبلاگتون رو دیدم قشنگ بود ولی همش رمز داشت گلهای خوشگلتون رو ببوسید
مامي الهام و ستايش
27 مرداد 92 12:53
ماماني شما اصفهاني هستيد؟

مامان مهربون ممنون رمز گذاشتین بله شهرضا زندگی میکنیم استان اصفهان

مامي الهام و ستايش
27 مرداد 92 12:54
رمزو خصوصي گذاشتم

ممنون خیلی لطف کردین

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرهام جون می باشد